Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Coñecer os aspectos históricos e institucionais do desenvolvemento bancario, especialmente o papel da banca universal, a diversificación, o cambio tecnolóxico e a informatización na era da globalización |
A3 |
Identificar os retos estratéxicos e tendencias aos que se enfrontan as entidades financeiras |
A11 |
Comprender o papel das TIC no desenvolvemento de novas formas de organización e de facer negocios |
A12 |
Entender o sistema de formación de prezos dos produtos financeiros e a regulamentación básica |
A19 |
Saber percibir as fontes de risco financeiro |
A25 |
Coñecer o papel e o funcionamento do banco central. Identificar as relacións entre os tipos de xuro do banco central e os tipos dos mercados monetarios |
A28 |
Valorar a solvencia dunha empresa e das entidades financeiras |
B1 |
Habilidades lingüísticas básicas. |
B2 |
Planificación para a resolución de problemas. |
B3 |
Uso adecuado dos medios e sistemas de información dispoñibles. |
B5 |
Habilidades de presentación oral e escrita. |
B6 |
Pensamento crítico e avaliación das accións propias e alleas. |
B8 |
Capacidade de organizar e planificar, saber administrar o tempo. |
B9 |
Capacidade para traballar baixo presión. |
B10 |
Habilidades interpersonais, saber relacionarse con outros. |
B11 |
Curiosidade, habilidades de búsqueda e xestión da información. |
B12 |
Preocupación pola calidade, por facer as cousas ben. |
B13 |
Capacidade para adaptarse a novas situacións, flexibilidade. |
B14 |
Análise e toma de decisións en materia de riscos financeiros e de investimento |
B15 |
Explotación da información dispoñible para a planificación e a toma de decisións |
B17 |
Comprensión do concepto de valor temporal do diñeiro e aprendizaxe dos instrumentos de matemáticas financeiras que o utilizan para resolver distintos problemas no ámbito das finanzas |
B20 |
Estudo da solvencia das empresas e das entidades financeiras |
B23 |
Coñecemento dos principais aspectos que abarca a actividade bancaria |
B24 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación |
B25 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B26 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B27 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B28 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages. |
C2 |
Mastering oral and written expression in a foreign language |
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning |
C4 |
Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective |
C5 |
Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people. |
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines |
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |