Análise da literatura inglesa dos seculos XVI e XVII, desde a época isabelina á Restauración.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas se manteñen salvo a presentación oral do traballo (somente escrito)
*Metodoloxías docentes que se modifican
O traballo sería escrito. A proba obxectiva e as de resposta múltiple faríanse en Moodle, a primeira o día sinalado no calendario, e as dos catro tests durante o curso. A asistencia a clase e o debate computan pola presencia en Moodle ou Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams. As clases terian o mesmo horario mais feitas en Teams ou Moodle.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán as mesmas probas (mixta e des tests) e o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno o día da proba mixta.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hay.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías