Estudio da producción literaria inglesa desde a perspectiva de xénero.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A presentación oral do traballo e o debate ou discusión dirixida serían en Teams. De ter problemas con Teams se grabarían y mandarían en video a través de Moodle. Todas as clases via Moodle ou Teams no horario de clase oficial. Os comentarios de texto a través de Moodle. A O exame tamén.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams. As clases terian o mesmo horario mais feitas en Teams ou Moodle.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán a mesma proba mixta e o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno o día da proba mixta. A presentación oral poderá facerse en un horario distinto sempre antes do período de exames. O debate , nese caso, será puntuado según a capacidade de resposta do alumno/a durante a presentación.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías