Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Grao en Socioloxia |
Subjects |
Introduction to Political Science and Management Science |
| |||||||||||||||||||||||
Identifying Data | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||
Subject (*) | Introduction to Political Science and Management Science | Code | 615G01106 | ||||||||||||||||||||
Study programme |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||||||||||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | |||||||||||||||||||
Language |
|
||||||||||||||||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||||||||
Department | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||||||||||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
|
|||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
General description | Trátase dunha materia de carácter eminentemente introductorio cuxo obxectivo xeneral é ofrecer ao estudante unha visión o máis ampla posible desta disciplina, sen deixar de abordar os temas de maneira que se procure un coñecemento notable dos mesmos. Xunto a este obxectivo xeral, o ensino desta materia, no marco dos temas que lle son propios, exponse cubrir outro tres obxectivos clave que son os seguintes: 1) que o estudante coñeza a herdanza intelectual e as ferramentas conceptuais de que dispón a Ciencia Política como disciplina científica; 2) que o estudante coñeza os resultados das principais liñas de investigación que se desenvolveron, así como os enfoques cos que abordar o estudo dos procesos, os actores e as institucións políticas; e 3) que o estudante reforce as súas habilidades respecto da sistematización de ideas, a presentación das mesmas, a orde do seu discurso, a posta en común dos seus coñecementos, e que sexa capaz de alcanzar estes obxectivos tanto no seu traballo individual como en equipo. | ||||||||||||||||||||||
Contingency plan | 1. Modifications to the contents 2. Methodologies *Teaching methodologies that are maintained *Teaching methodologies that are modified 3. Mechanisms for personalized attention to students 4. Modifications in the evaluation *Evaluation observations: 5. Modifications to the bibliography or webgraphy | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|