Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Escritura en Fase de Desenvolvemento. Novas Narrativas Lineais e non Lineais |
Contidos |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Escritura en Fase de Desenvolvemento. Novas Narrativas Lineais e non Lineais | Código | 616531003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Deseño de escaletas | 1. Cómo facer unha escaleta 1.1. Informativos 1.2. Programas 2. A escaleta como columna vertebral |
O guión: unha ferramenta do produtor | 1. O dominio do guión no perfil profesional do produtor. 2. Algunhas cuestións previas achega do guión e da produción. 3. Tentativa de definición dese documento chamado guión. 4. Funcións do guión. 5. A película e o espectador: a responsabilidade do guionista. 6. As fases de desenvolvemento do guión: o que e o como, a historia e a trama. 7. A relación produtor-guionista: o desenvolvemento do guión. |
O produtor: un buscador de historias | 1. Que historias contar? 2. O mapa das ideas: historias, temas e personaxes. 3. Elementos cardinales dunha historia. 4. A unidade de acción. 5. O story line: a historia mínima dun conflito. 6. Análise do story line. |
O protagonista: a encarnación do conflito. | 1. A espiña dorsal do personaxe. 2. A caracterización do personaxe. 3. O arco de transformación do personaxe. 4. A pregunta dramática. 5. O proceso de identificación do espectador: a conexión emocional. 6. Protagonista/ Antagonista: a plasmación dramática do conflito. 7. A descrición dos personaxes e o mapa de relacións: ingredientes esenciais da biblia de sérielas TV de ficción. 8. Os personaxes reais nos documentais. |
A arquitectura dramática do guión | 1. Información, atención, ritmo, emoción e estrutura. 2. A dramaturxia: identificación e participación do espectador. 3. A posición do espectador #ante a película: suspense e sorpresa. 4. A regra de tres: unha estrutura clásica. 5. Estruturas das series de ficción. 6. A escena: estrutura, pasos ou fragmentos e planos. 7. Procedementos estruturais para distribuír a información. 8. Visionado dunha película e análise da estrutura. |
A papelada do guión | 1. A sinopse e o proxecto dunha película. 2. Requirimentos da sinopse. 3. Funcións e formatos da sinopse. 4. Guía para a redacción da sinopse. 5. Análise da sinopse. 6. O concepto-proposta dun documental. 7. Escaletas: ferramenta esencial para o traballo en equipo. 8. Tratamentos. 9. Os diálogos. |
Novas narrativas | 1. “O Late night vs Late-Late night” - “Late Motiv fronte á Resistencia” Diferencias de escaleta en formatos similares condicionadas pola grella. 2. O Infotainment e a escaleta: Do infoshow (“CQC”, “Noche Hache”, “O Intermedio”) ao pannel (“Locomundo”). 3. A escaleta condicionada pola dinámica de concurso. Pannel Concurso (“Cero en Historia”). 4. Prever o imprevisible Talk-Show Humor (“Ilustres Ignorantes”). 5. Ficción e escaleta. Serie (“Capítulo 0”). |
Introducción ó transmedia e ó branded content | 1. O contexto: transmedia e branded content non son modas pasaxeiras. 2. Claves para vender un proxecto transmedia. 3. Deseño transmedia: técnicas e claves para desarrollar un proxecto. |
Novas escrituras para a producción de contido | 1. Ferramentas dixitais para a producción, obtención e creación de contido. 2. Distribución das novas narrativas. 3. Organización. |
|