Obxectivos da materia
- Coñecer os instrumentos e modelos participativos de intervención e planificación da paisaxe (catálogos, cartas da paisaxe, atlas, etc.).
- Identificar os procedementos e métodos empregados para canalizar a participación social na custodia do territorio e na protección da paisaxe.
- Aprender a deseñar instrumentos de consulta para a xestión democrática da paisaxe.
- Coñecer exemplos de participación pública na salvagarda da paisaxe: os exemplos de catálogos e de guías da paisaxe urbana.
Plan de contingencia
1. Modificaciones en los contenidos
2. Metodologías
*Metodologías docentes que se mantienen
*Metodologías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado
4. Modificacines en la evaluación
*Observaciones de evaluación:
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías