A Química é unha asignatura de apoio e aplicación noutras materias esenciais para esta carreira nas que se ten que dar cumprimento, no referido os aspectos fisicoquímicos, os requirimentos de formación establecidos polo Convenio internacional de formación, titulación e garda para a xente do mar (STCW).
O marxe da súa orientación o entorno do transporte marítimo tamén inclúe adquisición de competencias propias dunha asignatura de formación básica a nivel universitario con aplicación noutros ámbitos laborais, en terra, nos que @s titulad@s do Grao en Náutica y Transporte Marítimo poden desenvolver a súa actividade profesional.
Plan de continxencia
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Simulación (computa na avaliación)
- Proba de resposta múltiple (computa na avaliación)
– Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión maxistral (pasan a ser virtuais)
- Prácticas de laboratorio (pasan a ser virtuais) (computa na avaliación)
– Seminarios (pasan a ser virtuais) (computa na avaliación)
- Proba mixta (pasa a ser virtual) (computa na avaliación)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: diariamente, de uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento das actividades propostas.
– Moodle: diariamente(pasan a ser virtuais), segundo a necesidade do alumnado.
– Teams: igualmente para facer consultas, solicitar e levar a cabo encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento das actividades propostas.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Están a dispor materiais en MOODLE e/ou no correspondente Class Notebook (Office365) da asignatura.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías