Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Teoría do Buque II |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría do Buque II | Código | 631G01404 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A3 | Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
A8 | Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
A9 | Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente. |
A10 | Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A17 | Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A22 | Cargar, manipular e estibar do xeito axeitado as diferentes mercadorías transportables nun buque. |
A24 | Manter a navegabilidade do buque. |
A27 | Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
A32 | Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de xeito efectivo. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B7 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B10 | Versatilidade. |
B11 | Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B15 | Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|