Un/ha orientador/a que traballe nun centro educativo de Educación Infantil e Primaria terá, entre as súas funcións, participar no deseño e desenvolvemento de medidas de atención á diversidade. Entre estas medidas, e seguindo o DECRETO 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia, está "optimizar a organización dos recursos do centro para atender e dar resposta ás necesidades de todo o alumnado, en particular daquel con necesidade específica de apoio educativo". Neste sentido a materia de Recursos educativos para a atención á diversidade ten como principal finalidade que os futuros/as orientadores/as podan deselvolver as competencias necesarias para saber buscar, coñecer, avaliar, adaptar e crear recursos principalmente dixitais que axuden a responder as necesidades que poden atopar nun centro educativo seguindo principios inclusivos.
Plan de continxencia
DE NON PODER LEVAR A CABO AS CLASES DE FORMA PRESENCIAL POR MOR DO COVID FARÁNSE DE FORMA ONLINE A TRAVÉS DE TEAMS E MOODLE. NON SERÁ NECESARIO FACER CAMBIOS NOS CONTIDOS, METODOLOXÍAS E FORMAS DE AVALIACIÓN.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías