Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Asignaturas |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum | Código | 652610A21 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Perspectivas e concepcións da Educación Musical. | - Comprender a percepción e a expresión musical nas diferentes etapas educativas. - Coñecer e aplicar críticamente os diversos aspectos da didáctica da música nos diferentes contidos curriculares. |
Análise crítico sobre o que conta como coñecemento musical e a súa selección no curriculum. | - A noción de currículum. - Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español. - Competencias clave en Música en Secundaria, Bacharelato e Grao Medio de Conservatorio. - Análise dos bloques temáticos do curriculum de Música en Educación Secundaria, Bacharelato e Grao Medio de Conservatorio. |
Do curriculum prescrito para Música á programación del aula. | - Qué e a programación de aula? Criterios para a súa elaboración. - Qué son as unidades didácticas. Criterios para a súa elaboración: obxectivos, contidos, metodoloxía, avaliación. - Directrices para aprender a deseñar e programar curricularmente o ensino da música. - Adaptaciones curriculares en el área de música. |
|