Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
Grao en Arquitectura Técnica |
Asignaturas |
Expresión Gráfica Arquitectónica II |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Expresión Gráfica Arquitectónica II | Código | 670G01013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias do título |
A2 | Adquirir os coñecementos fundamentais sobre os sistemas e aplicacións informáticas específicos e xerais utilizados no ámbito da edificación. |
A6 | Coñecer e aplicar os distintos sistemas de representación así como as técnicas e procedementos de expresión gráfica aplicados á edificación e ás construcións arquitectónicas. |
B2 | Capacidade de organización e planificación. |
B3 | Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
B5 | Capacidade para a resolución de problemas. |
B6 | Capacidade para a toma de decisións. |
B7 | Capacidade de traballo en equipo. |
B14 | Aprendizaxe autónomo. |
B15 | Adaptación a novas situacións. |
B25 | Hábito de estudo e método de traballo. |
B27 | Capacidade de comunicación a través da palabra e da imaxe. |
B28 | Capacidade de improvisación e adaptación para enfrontarse a novas situacións. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 | Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|