La asignatura de Arte Moderno tiene por objeto el estudio de la evolución histórica del arte desarrollado desde el Renacimiento hasta finales del Barroco, prestando atención a los procesos del Renacimiento italiano y su difusión europea, con especial significación en la Península Ibérica e Hispanoamerica; así como el desarrollo del Barroco, en las distintas manifestaciones artísticas y sus peculiaridades en los distintos países. Asignatura que dotará al alumno de los recursos teórico-prácticos suficientes para analizar y comprender la evolución de la creatividad del hombre desde el siglo XV hasta la segunda mitad del siglo XVIII. Materia obligatoria encargada de acrecentar el interés por el arte y por su razón de ser, aproximándose en sus conceptos desde la teoría y la historia, fomentando la capacidad analítica, el sentido crítico y el desarrollo lógico del alumno en este amplio campo de las Humnidades.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios de ser posible
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral (pero reduciríase)
Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
Atención personalizada
Recensión bibliográfica
*Metodoloxías docentes que se modifican
Proba obxectiva(modifica a súa porcentaxe na avaliación), saídas de campo, seminarios ou proba oral (non se poderán realizar e computarán nos traballos tutelados).
2. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle e coreo electrónico Poden poñerse en contacto ca profesora en calquera momento, non é preciso que usen só o horario fixado de tutorías e clases.
4. Modificacións na avaliación
Traballos tutelados 40 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Os traballos basearánse en temas do programa e profundizarán a parte teórica
Proba obxectiva 30 Proba onde se presenta unha serie de elementos ou datos que teñen que ordenarse segundo un criterio dado no enunciado (cronolóxico, lóxico, xeográfico, cuantitativo, cualitativo, etc.).
Lecturas e recensión 10 Lectura e reflexión persoal sobre textos que la profesora entrega con los temas
Tarefas interactivas 20 Búsqueda de información sobre obras de arte do programa que deben ser entregadas a través de moodle
*Observacións de avaliación:
Todo o material que realice o alumnado será entregado a través de plataforma moodle
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Elimiraronse monografías que actualmente non poden conseguir, dando prioridade a artigos en pdf e recursos web.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías