Promoción de servicios en unidades de información es una materia optativa que tiene como objetivo abordar los fundamentos, métodos y técnicas de la promoción y la publicidad en las unidades de información. Forma parte de los objetivos de la materia el estudio de la promoción y fomento de la lectura.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Traballos tutelados.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Análise de fontes de información
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico
Moodle
Teams
Telefónica
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificacións4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías