Guía DocenteCurso Facultade de Enfermaría e Podoloxía |
Grao en Podoloxía |
Asignaturas |
Patoloxía xeral |
| |||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Patoloxía xeral | Código | 750G02008 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Ciencias da Saúde |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | http://moodle.udc.es | ||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | |||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos: Non existemodificación nos contidos da materia 2. Metodoloxías: ó tratarse dunha materia en extinción non hai programación docente. O alumnado unicamente terá dereito a avaliación da materia. Proba mixta: Nas plataformas virtuais da UDC 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Os mecanismos de atención persoalizada serán os medios oficiais da UDC, correo electrónico, Plataforma TEAMS e Moodle. 4. Modificacións na avaliación O exame da materia no caso de que se deunha nova situación de confinamento que impida a realización de probas presenciais realizarase na plataforma Moodle e Teams simultaneamente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:O profesor da materiafacilitara ó alumnado os enlaces para acceder a bibliografía a través da plataforma Moodle. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|