A materia Cirurxía Podológica 2 combina durante o 2º cuadrimestre do 3º curso de Grao teoría e práctica co obxectivo xeral de situar ao alumnado no marco conceptual das técnicas máis habituais e básicas na cirurxía podológica.
A materia pretende achegar ao alumnado a unha metodoloxía que lle permita establecer un diagnóstico e prognóstico certeiros e recoñecer a aparición de complicacións na aplicación das técnicas cirúrxicas propias da súa disciplina.
Desde o punto de vista práctico perséguese desenvolver unhas habilidades básicas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
-Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-Sesión maxistral
-Seminarios (con atención personalizada) (computa na avaliación)
-Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación)
-Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
-Proba obxectiva final: Non se realizará. A avaliación destes coñecementos incorpórase á metodoloxía de Seminarios e Traballos tutelados)
-Prácticas de laboratorio: Non se realizarán. Os seus contidos incorporaranse ás metodoloxías de Seminarios e Traballos tutelados
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar tutorías virtuais e resolución de dúbidas relacionadas con calquera das metodoloxías da materia
-Moodle: Diariamente segundo necesidades do alumnado para formular as consultas necesarias
-Teams:
-1 sesión semanal en grupo grande para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria que ten asignada a materia
-Sesións en grupo pequeno de frecuencia a determinar segundo necesidades do alumnado para seguimento, apoio e resolución de dúbidas relacionadas coa realización dos Traballos tutelados e Seminarios. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado
4. Modificacións na avaliación
-Estudo de casos (20%): Descrición dunha situación clínica específica (caso) que ha de ser valorada e resolta en grupo a través dun proceso de discusión. O alumnado sitúase ante un problema concreto (caso) que en grupo (mesmos grupos de Traballo tutelado) analizarase para, en base aos coñecementos adquiridos, chegar a unha decisión razoada.
-Traballos tutelados (30%): En relación aos traballos tutelados valorarase:
-Adecuación metodolóxica
-Profundidade da contidos
-Utilización dunha linguaxe propia en Ciencias da Saúde
-Utilización de fontes documentais complementarias actuais e relevantes para a materia
-Presentación, claridade e concisión na súa elaboración
-Utilización do inglés escrito
-Seminarios (50%): En relación aos Seminarios valorarase:
-Realización e entrega puntual de todas as actividades relacionadas cos Seminarios.
-Capacidade de razoamento e reflexión crítica que demostra o alumnado
-Utilización dunha linguaxe propia da disciplina
-Presentación e claridade na elaboración das actividades relacionadas cos mesmos.
-Responder correctamente aos cuestionarios relacionados cos Seminarios
Todo o material necesario para a adecuada realización de ambas as metodoloxías será proporcionado ao alumnado en formato dixital.
Comunicarase ao alumnado con antelación suficiente as datas e formato de entrega
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
-As referencias ao cómputo dá asistencia, que só realizarase respecto dás sesión que houbo presencial ate ou momento non que se suspendeu a actividade presencial.
1. SITUACIÓNS
A)Alumnado con dedicación completa:
Asistencia / Participación nas actividades de clase mínima do 80%:
a)Elaboración dos Traballos tutelados (100%)
b)Completar as actividades relacionadas cos Seminarios (100%)
B)Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212):
a)Asistencia / Participación nas actividades de clase mínima do 80%:
b)Elaboración dos Traballos tutelados (100%)
c)Completar as actividades relacionadas cos Seminarios (100%)
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1.Seguimento e participación en todas as actividades/metodoloxías da materia
2.Obter unha puntuación do 50% en cada unha das metodoloxías que computan na avaliación (Seminarios e Traballos Tutelados)
3.Entrega de todas as actividades relacionadas cos Seminarios e Traballos tutelados na data e baixo o formato requirido
4.A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
-Non se realizarán cambios. O alumnado disporá de todos os materiais de traballo necesarios dixitalizados.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías