Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Cirugía Podolóxica 2
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Cirugía Podolóxica 2 Código 750G02030
Titulación
Grao en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Profesorado
Mosquera Fernandez, Abian
Correo electrónico
abian.mosquera.fernandez@udc.es
Web http://moodle.udc.es
Descrición xeral A materia Cirurxía Podológica 2 combina durante o 2º cuadrimestre do 3º curso de Grao teoría e práctica co obxectivo xeral de situar ao alumnado no marco conceptual das técnicas máis habituais e básicas na cirurxía podológica. A materia pretende achegar ao alumnado a unha metodoloxía que lle permita establecer un diagnóstico e prognóstico certeiros e recoñecer a aparición de complicacións na aplicación das técnicas cirúrxicas propias da súa disciplina. Desde o punto de vista práctico perséguese desenvolver unhas habilidades básicas.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos -Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -Sesión maxistral -Seminarios (con atención personalizada) (computa na avaliación) -Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación) -Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican -Proba obxectiva final: Non se realizará. A avaliación destes coñecementos incorpórase á metodoloxía de Seminarios e Traballos tutelados) -Prácticas de laboratorio: Non se realizarán. Os seus contidos incorporaranse ás metodoloxías de Seminarios e Traballos tutelados 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar tutorías virtuais e resolución de dúbidas relacionadas con calquera das metodoloxías da materia -Moodle: Diariamente segundo necesidades do alumnado para formular as consultas necesarias -Teams: -1 sesión semanal en grupo grande para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria que ten asignada a materia -Sesións en grupo pequeno de frecuencia a determinar segundo necesidades do alumnado para seguimento, apoio e resolución de dúbidas relacionadas coa realización dos Traballos tutelados e Seminarios. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado 4. Modificacións na avaliación -Estudo de casos (20%): Descrición dunha situación clínica específica (caso) que ha de ser valorada e resolta en grupo a través dun proceso de discusión. O alumnado sitúase ante un problema concreto (caso) que en grupo (mesmos grupos de Traballo tutelado) analizarase para, en base aos coñecementos adquiridos, chegar a unha decisión razoada. -Traballos tutelados (30%): En relación aos traballos tutelados valorarase: -Adecuación metodolóxica -Profundidade da contidos -Utilización dunha linguaxe propia en Ciencias da Saúde -Utilización de fontes documentais complementarias actuais e relevantes para a materia -Presentación, claridade e concisión na súa elaboración -Utilización do inglés escrito -Seminarios (50%): En relación aos Seminarios valorarase: -Realización e entrega puntual de todas as actividades relacionadas cos Seminarios. -Capacidade de razoamento e reflexión crítica que demostra o alumnado -Utilización dunha linguaxe propia da disciplina -Presentación e claridade na elaboración das actividades relacionadas cos mesmos. -Responder correctamente aos cuestionarios relacionados cos Seminarios Todo o material necesario para a adecuada realización de ambas as metodoloxías será proporcionado ao alumnado en formato dixital. Comunicarase ao alumnado con antelación suficiente as datas e formato de entrega *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: -As referencias ao cómputo dá asistencia, que só realizarase respecto dás sesión que houbo presencial ate ou momento non que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS A)Alumnado con dedicación completa: Asistencia / Participación nas actividades de clase mínima do 80%: a)Elaboración dos Traballos tutelados (100%) b)Completar as actividades relacionadas cos Seminarios (100%) B)Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): a)Asistencia / Participación nas actividades de clase mínima do 80%: b)Elaboración dos Traballos tutelados (100%) c)Completar as actividades relacionadas cos Seminarios (100%) 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1.Seguimento e participación en todas as actividades/metodoloxías da materia 2.Obter unha puntuación do 50% en cada unha das metodoloxías que computan na avaliación (Seminarios e Traballos Tutelados) 3.Entrega de todas as actividades relacionadas cos Seminarios e Traballos tutelados na data e baixo o formato requirido 4.A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía -Non se realizarán cambios. O alumnado disporá de todos os materiais de traballo necesarios dixitalizados.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes