IMPORTANTE: As plataformas de guías docentes das dúas universidades, aínda sendo similares, teñen lixeiras diferenzas. En caso de que exista algunha discrepancia entre as guías, terase en conta a publicada na páxina web do máster.
NA DOCENCIA DESTA MATERIA PARTICIPAN TAMÉN OS SEGUINTES PROFESORES DA UVIGO:
Pedro Pablo Gallego Veigas (e-mail: pgallego@uvigo.es)
Mercedes Gallardo Medina (e-mail: medina@uvigo.es)
Mª Esther Barreal Modroño (e-mail: edesther@uvigo.es)
Neste curso abordase a historia e os conceptos básicos da biotecnoloxía vexetal: cultivo in vitro de
células, tecidos e órganos vexetais, tipos de cultivos e as suas aplicacions e inxeñería xenética. De forma máis
amplia tratase a transformación xenética de prantas (conceptos, métodos de transformación e uso
biotecnolóxico de prantas modificadas xenéticamente), la manipulación das prantas e a sua mellora vexetal.
Por último, analizarase en profundidade o impacto e a visión que a sociedade ten sobre a biotecnoloxía e
os organismos modificados xenéticamente, revisando aspectos como: patentes, normativas, cuestións
éticas, riesgos. A metodoloxía empleada para a adquisición de coñecementos será a exposición e debate,
(estratéxia expositiva ou maxistral) pero incluese, de forma innovadora, o Aprendizaxe Basado en
Problemas (ABP), mediante o cal o estudiante tendrá que traballar nun caso práctico, que lles permitirá
adquirir as competencias de curso, sendo o protagonista do proceso de aprendizaxe (estratexia por
descubremento e construcción).
Plan de continxencia
=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS
DOCENCIA MIXTA:
* Metodoloxías docentes que se manteñen:
Non hai cambios nas metodoloxías docentes mencionadas na guía.
* Metodoloxías docentes que se modifican:
Aínda que non hai cambios na metodoloxía docente a aplicar axustarase a duración e o contido das clases para asegurar a limpeza e desinfección de cada posto, así como para garantizala adecuada hixiene de mans antes de entrar y salir del aula.
* Mecanismo no presencial de atención al alumnado (tutorías):
Las sesiones de tutorización se desarrollarán mediante diversos métodos de comunicación con los estudiantes bajo la modalidad de concertación de cita previa por:
- Correo electrónico.
- A través de campus remoto.
* Modificaciones (si procede) de los contenidos a impartir:
Los contenidos se desarrollarán de forma íntegra de acuerdo a la planificación docente.
* Bibliografía adicional para facilitar el auto-aprendizaje:
=== ADAPTACIÓN DE LA EVALUACIÓN ===
* Pruebas ya realizadas
Estudio de casos. [Peso anterior 100%] [Peso Propuesto 100%]
* Pruebas pendientes que se mantienen. No hay cambios.
Estudio de casos. [Peso anterior 100%] [Peso Propuesto 100%]
* Pruebas que se modifican
No está prevista la modificación de ninguna prueba.
* Nuevas pruebas
Ninguna
* Información adicional
Las actividades evaluables de prácticas serán entregadas mediante la plataforma de teledocencia habilitada por la UVIGO o mediante correo electrónico.
=== ADAPTACIÓN DE LAS METODOLOGÍAS ===
DOCENCIA NO PRESENCIAL:
* Metodologías docentes que se mantienen:
No hay cambios en las metodologías docentes mencionadas en la guía.
* Metodologías docentes que se modifican:
Las sesiones se llevarán a cabo de forma no presencial a través de Campus remoto.
* Mecanismo no presencial de atención al alumnado (tutorías):
Las sesiones de tutorización se desarrollarán mediante diversos métodos de comunicación con los alumnos bajo la modalidad de concertación de cita previa:
- Correo electrónico con los profesores implicados.
- Tutoría grupal, por grupos de trabajo o individual, si es el caso, a través de campus remoto.
* Modificaciones (si procede) de los contenidos a impartir:
Los contenidos se desarrollan de forma íntegra de acuerdo a la planificación docente.
* Bibliografía adicional para facilitar el auto-aprendizaje:
=== ADAPTACIÓN DE LA EVALUACIÓN ===
* Pruebas ya realizadas.
Estudio de casos. [Peso anterior 100%] [Peso Propuesto 100%]
* Pruebas pendientes que se mantienen. Sin cambios.
Estudio de casos. [Peso anterior 100%] [Peso Propuesto 100%]
* Pruebas que se modifican
No está prevista la modificación de ninguna prueba.
* Nuevas pruebas
Ninguna
* Información adicional
Las actividades evaluables serán entregadas mediante la plataforma de teledocencia habilitada por la UVIGO o a través de correo electrónico.
Se aportará información con suficiente tiempo de antelación sobre la plataforma a utilizar para la realización de la exposición del caso (Faitic, Moodle, campus Remoto, etc.) y sobre las normas a las que se tendrá que atender para su realización.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías