Esta asignatura pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado obter un coñecemento crítico do cálculo diferencial e integral, así como unha pequena introdución ao álxebra lineal e as ecuacións diferenciais.
Plan de continxencia
MODALIDADE NON PRESENCIAL
1. Modificacións dos contidos.
Non se farán cambios.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Traballos tutelados
Atención personalizada
* Cambio de metodoloxías de ensino
Sesión maxistral: a asistencia presencial substitúese por material (PDF, vídeos explicativos) dispoñible en moodle.udc.es e videoconferencias pola plataforma Teams.
Resolución de problemas: computa na avaliación. A asistencia substitúese por material (PDF, vídeos explicativos) dispoñible en moodle.udc.es e videoconferencias pola plataforma Teams.
Proba de elección múltiple: computa na avaliación. Realizaranse os seguintes cambios:
(a) As probas relacionadas coa parte práctica da materia realizaranse mediante probas en liña en moodle.udc.es
(b) As probas relacionadas coa parte teórica da materia faranse mediante probas en liña en moodle.udc.es
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes.
Correo electrónico: todos os días para facer consultas, solicitar reunións virtuais para responder a preguntas e facer un seguimento do traballo supervisado.
Moodle: diariamente, segundo as necesidades dos estudantes. Teñen foros temáticos asociados aos módulos da materia, para formular as consultas necesarias.
Equipos: unha sesión semanal en grupos grandes para avanzar no contido teórico e as tarefas supervisadas no horario asignado á materia no calendario de aulas do profesorado. Tamén pode haber sesións semanais ou como o soliciten os estudantes en pequenos grupos, para o seguimento e apoio para facer un traballo supervisado. Esta dinámica permite un seguimento normalizado e axustado das necesidades de aprendizaxe do alumno para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación.
Proba de resposta múltiple: 30%.
Resto de metodoloxías: 70%
* Comentarios de avaliación:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Enviar un traballo supervisado na data indicada.
3. Obter unha nota mínima do 50% do total
4. A oportunidade de xullo estará suxeita aos mesmos criterios que a oportunidade de xuño.
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Non se farán cambios. Xa teñen dixitalizado en Moodle todos os materiais de traballo.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías