Aprendizaxe de técnicas básicas e avanzadas dun laboratorio de Microbioloxía, así como as súas potenciais aplicacións no campo do control de calidade microbiolóxica e a investigación.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteranse as metodoloxías descritas
*Metodoloxías docentes que se modifican
De ser preciso, as metodoloxías docentes que conlevan presencialidade adecuaranse as circunstancias sanitarias:
-Escenario parcialmente presencial: as metodoloxías se realizarán de modo mixto presencial e telemático (síncrono ou asíncrono)
-Escenario non presencial: as metodoloxías se realizarán por medios telemáticos (síncronos ou asíncronos)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Microsoft Teams o Forms: Impartición da docencia telemática e realización de probas. Atención personalizada e grupal (vídeo, audio ou chat) cando os
alumnos plantexen cuestións; tamén baixo demanda do profesorado.
Moodle: Repositorio de documentos e axuda na docencia, para a realización de probas ou entrega de tareas e tamén para notificacións e comunicación cos alumnos.
Correo electrónico: Atención personalizada e grupal a cuestións requeridas polos alumnos, así como notificacións do
profesor
4. Modificacións na avaliación
Manteranse os criterios de avaliación
*Observacións de avaliación:
De ser preciso, se levará a cabo por medios telemáticos mediante ferramentas do campus virtual (Teams e Moodle)
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
De ser preciso, se proporcionarán recursos complementarios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías