Esta materia estuda os efectos dos contaminantes sobre os organismos. Devandito estudo inclúe tanto a análise e detección destes efectos como a predición dos posibles danos que os contaminantes poden chegar a provocar. Unha parte substancial da materia dedícase ás distintas técnicas de biomonitorización (a detección da contaminación usando os propios seres vivos), unha ferramenta que cada día ten máis importancia para a protección e xestión do medio ambiente.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
-Ningunha
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-Todas salvo as prácticas de laboratorio. A materia xa está previsto impartila en modo mixto (parte dos alumnos en aula e parte en Teams). O único cambio será que todos os alumnos estarán en Teams.
*Metodoloxías docentes que se modifican
-Prácticas de laboratorio. Substituiranse por prácticas equivalentes con TICs mediante Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Moodle. Atención a demanda dos estudantes cando expoñen cuestións no foro.
- Email. Atención a demanda dos estudantes cando expoñen algunha cuestión por email.
- Teams. Atención a demanda dos estudantes cando expoñen cuestións na canle da materia.
4. Modificacións na avaliación.
- Non hai. O único cambio será que a proba de resposta multiple será cunha ferramenta de avaliación on- line no canto de en a aula e a exposición de traballos bibliográficos dos alumnos será mediante Teams no canto de en a aula.
Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía.
- Non procede.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías