Dado que no deseño currícular do MBA, para a valoración do alumno é
necesaria unha estreita colaboración dos profesores de cada materia co
director responsable da empresa o proxecto. A valoración do traballo desenvolvido
polo estudante en cada unha das materias soamente cobra sentido si
resulta adecuado para resolver os problemas de xestión da empresa na que
o alumno participa.
É evidente que o estudo de casos esixe para a súa realización a
aplicación adecuada das metodoloxías de solución de problemas, a
presentación oral dos resultados da análise, a capacidade de discutir e
defender os criterios que sustentan a análise e a procura, filtrado,
selección e consulta de fontes de documentación que apoien a análise.
En todo caso, o sistema de avaliación sería: 70% estudo de casos e 30% solución de problemas.
Os criterios de avaliación serán iguais tanto na primeira como na segunda oportunidade.
Os alumnos con dedicación a tempo parcial e con dispensa académica de
exención de asistencia terase en conta o seguinte. En primeiro lugar,
empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de
comunicación principal para a xestión de contidos tutorías e entrega de
traballos. En segundo lugar, acordarase, ao comezo do curso, un
calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, pero terán
a mesma obrigación de realizar as actividades correspondentes e de
acudir a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a teimpo
completo. E, en terceiro lugar, excepto para as datas aprobadas na Xunta
de Facultade no que compete á proba obxectiva, para as restantes probas
acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas
compatible coa súa dedicación.
Cualificación de non
presentado Corresponde ao alumno, cando só participe de actividades de
avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a
cualificación final, con independencia da cualificación alcanzada.