Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Economía Empresa
Coordinación
Juanatey Boga, Oscar
Correo electrónico
oscar.juanatey.boga@udc.es
Profesorado
Juanatey Boga, Oscar
Rodríguez Fernández, María Magdalena
Correo electrónico
oscar.juanatey.boga@udc.es
magdalena.rodriguez@udc.es
Web
Descrición xeral
Os obxectivos desta materia son saber aplicar os fundamentos e extratexias da direción comercial a casos reais e tomar decisións para cumplir os obxectivos da dirección de marketing
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sen cambios nas metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: a diario, para resolución de dúbidas, cuestións, ou fixar reunións virtuaos.
Moodle: semanalmente para facilitar documentación ó alumnado ou a entrega dos seus traballos.
Teams: semanalmente en horario de clases para organización e revisión de tarefas. Tamén emplearase a demanda para a resolución de dúbidas, reunións a demanda ou exposicións grupais ocasionalmente.
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios na avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios na bibliografía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías