Este curso constitúe unha introdución aos fenómenos da cognición e o procesamiento da linguaxe. O principal obxectivo é investigar como a mente humana (e, en última instancia, o cerebro humano) almacena e usa a linguaxe en liña. O curso busca proporcionar aos estudantes coñecementos básicos sobre a realidade psicolóxica da linguaxe e da forma en que a mente utiliza (ou non) o coñecemento gramatical no uso da linguaxe ordinaria.
Plan de continxencia
1.Modificacións nos contidos Non se modifican.
2.Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Ningunha.
*Metodoloxías docentes que se modifican Sesións presenciais ou 'seminarios' que pasan a ser telemáticas no mesmo horario, excepto cambios de última hora, vía Moodle e Teams. Non haberá exame final, pero si un exercicio de feedback en forma de chat ou conversación cos estudantes.
3.Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Moodle, Teams e Correo Electrónico. 4.Modificacións na avaliación Avaliación Continua 100%. Podería incluír un breve traballo escrito, dependendo das circunstancias, Tarefas de lectura. Exercicios e Actividades propostas.
Observacións de avaliación: terase en conta a participación vía Teams ou Moodle a través de contribucións escritas e discusións sobre os contidos.
5.Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se modifica. Facilitaranse textos e recursos de aprendizaxe en formato electrónico.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías