OBXECTIVOS:
Ensinar ao estudiantado os obxectivos e métodos da investigación literaria e cultural na área de humanidades.
Familiarizar ao estudantado cos métodos de procura de información sobre temas de investigación literaria e cultural en inglés.
Informar ao estudantado sobre as tendencias dentro do ámbito académico anglosaxón en relación coa investigación literaria e cultural.
Axudar aos estudantado a distinguir na práctica diferentes actividades de investigación, co fin de preparalos como profesionais do mundo académico no campo literario e cultural en inglés.
Xerar a aprendizaxe autónoma dos/as alumnos/as, pedíndolles que analicen textos, preparen presentacións e debates e escriban resumos, recensións e ensaios, seguindo as instrucións dadas en clase e en titorías.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: Ningunha a non ser en caso de forza maior, no cal os contidos poderían reducirse e/ou adaptarse.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Traballos tutelados, presentación oral e seminario.
*Metodoloxías docentes que se modifican: As clases impartiranse a través de audios e/ou vídeos gravados en Moodle e/ou Microsoft Teams. Crearei un foro de debate ou un chat para discutir os temas do curso e un canal para subir os vídeos da presentación oral. Os traballos escritos enviaranse por email e/ou Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Email e/ou vídeo-tutoría en Teams.
4. Modificacións na avaliación: Vid. abaixo.
*Observacións de avaliación: O ensaio enviarase por email e os comenratios ás lecturas por Moodle. A presentación oral gravarase en vídeo e subirase á plataforma correspondente (ex. Microsoft Teams).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Ningunha.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías