Grao en Galego e Portugués: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Literatura Gallega y Estudios Socioculturales |
Resultados de aprendizaje |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Gallega y Estudios Socioculturales | Código | 613G02032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. | A1 A2 A4 A11 A16 A23 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
|
Conocer y aplicar diferentes métodos y técnicas de análisis a la producción literaria y cultural gallega. | A7 A18 A19 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
|
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma. | A1 A3 A4 A10 A14 A15 A17 A27 |
B2 B5 B6 B8 B9 |
|
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos y genéricos. | A2 A3 A17 A19 A23 |
B1 B3 B9 B10 |
|
Comprender los procesos históricos de los estudios literarios y culturales y de sus cambios de paradigma. | A1 A2 A3 A10 A17 A19 |
B1 B2 B3 B8 |
|
Analisar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. | A1 A2 A3 A4 A10 A11 A14 A28 |
B1 B2 B4 B5 B6 B7 |
|
Adquirir las habilidades necesarias para analizar e interpretar los mecanismos de la creación literaria. | A1 A2 A4 A17 |
B3 B5 B6 |
|
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. | A2 A3 A4 A11 A17 |
B6 B8 B10 |
|
Conocer y valorar la diversidad cultural, con especial atención al ámbito gallego-portugués. | A4 A17 A27 |
B1 B5 B9 |
|
Aplicar técnicas de análise cultural en contextos diversos | A2 A3 A10 A11 |
B4 B5 B6 B7 |
|
Realizar aportaciones creativas y originales al análisis de los textos literarios, de los productos artísiticos y de las realidades culturales. | A2 A3 A4 A10 A11 |
B4 B6 B8 B10 |
|
Adquirir as habilidades necesarias para analisar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. | A1 A2 A3 A14 A16 A17 A27 |
B4 B5 B8 |
|
Coñecer e valorizar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos hispánico e galego-portugués. | A1 A3 A4 A10 A11 A14 A15 A17 A19 A23 |
B1 B3 B5 B7 B9 |
|
Adquirir a capacidade de utilizar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais | A4 A10 A11 A14 A15 A17 A27 |
B1 B2 B5 |
|
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | A1 A2 A4 A10 A11 A17 A18 A27 |
B1 B2 B3 B4 |
|
Ser quen de realizar achegas creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais | A1 A2 A3 A4 |
B1 B2 B5 B6 B7 B10 |
C1 |
|