Guía DocenteCurso Facultade de Filoloxía |
Grao en Inglés: Estudos Lingüísticos e Literarios |
Asignaturas |
Lingua Inglesa e os seus Usos 2 |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa e os seus Usos 2 | Código | 613G03037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Os alumnos han aprender a describir unha persoa en termos de aparencia física, vida, personalidade e estilo de vida. Deben dar detalles da altura dunha persoa / construcción, idade, características faciais, cabelo, roupa que se usa desde os aspectos xerais para detalles específicos. Tamén describen unha persoa de personalidade e do comportamento, vida, estilo de vida e crenzas. | A6 A9 A10 A17 A18 A20 |
B5 B6 |
C2 C3 |
Os alumnos deben saber describir lugares / edificios, incluíndo información como idade, tamaño, cor, material, etc, os detalles relacionados cos sentidos (vista, oído, olfacto, tacto, gusto) para suxerir o humor ea atmosfera e dar opinións ou impresións do lugar ou edificio. Use descritiva vocabulario técnica narrativa, gramática correcta e facer a descrición máis interesante. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B1 B4 B6 B7 |
C2 C3 C7 |
Ao final do curso, os alumnos deben facer descricións de obxectos. Dar información precisa sobre o tamaño, peso, forma, deseño, decoración e material. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C2 C3 C7 |
Ao final desta lección, os alumnos han entender e escribir un ensaio descritivo sobre eventos como festivais, celebracións, mencionando o tempo, tipo de evento, data, lugar e con motivo da celebración, os preparativos para o evento e outro evento, así como sentimentos ou persoas de comentarios sobre o evento. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B2 B6 B7 |
C2 C3 C7 |
Ao final da unidade os alumnos deberán ser capaces de comprender e producir unha narrativa para presentar unha serie de eventos relacionados, sexa imaxinaria ou en base a súa propia experiencia, nun estilo vívido descritivo, incluíndo pensamentos, reaccións e sentimentos caracteres, preparando o escenario e animar a historia, a fin de capturar a atención do lector. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B2 B6 B7 |
C2 C3 C7 |
Ao final desta lección, os alumnos serán capaces de entender e escribir ensaios que presentan ambos lados dunha cuestión, presentar argumentos a favor dun tema e contra-argumentos particular. Cada elemento debe ser soportado por xustificacións, exemplos ou razóns. A opinión do escritor debe estar presente na carta. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B2 B3 B5 B7 B10 |
C2 C3 C5 C7 |
Ao final desta lección a lección de casa os alumnos que estar preparado para entender e escribir ensaios de opinión, a presentación do Tena, dar a opinión persoal do escritor, claramente establecido e apoiado por razóns e exemplos, ademais de presentar a visión oposta sobre o tema. | A6 A10 A15 A18 A20 |
B2 B6 B7 |
C2 C3 C7 |
Ao final desta lección, o alumno debe ser capaz de escribir ensaios, suxerindo solucións aos problemas. Analizar a situación e suxerir alternativas e as consecuencias resultantes. | A2 A6 A10 A15 A18 A20 |
B2 B6 B7 B10 |
C2 C3 |
|