Ampliación do estudo normativo da lingua inglesa. Elaboración e análise de textos oral e escrito de diferentes ámbitos.
Nivel lingüístico que se espera alcanzar: C1 máis algunhas competencias de C2.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Esencialmente non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías.
Metodoloxías docentes que se manteñen. Inicialmente mantense a metodoloxía.
Metodoloxías docentes que se modifican.
Se se pasa a docencia non presencial utilizaríase medios telemáticos (Teams, Moodle, correo electrónico).
Sesión maxistral – Discusión dirixida e participación na aula. – Traballos que se encomendarán con publicación na plataforma Moodle. Os traballos serán susceptibles de atención personalizada e computan na valoración. – Atención personalizada
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. A través das plataformas habilitadas para o efecto e a periodicidade que resulte necesaria, acorde ás necesidades do alumnado. Correo electrónico. Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación. Mantense a avaliación continua e traballos tutelados.
Observacións de avaliación: Os traballos tutelados supoñerán o 100% da cualificación final. En relación cos traballos tutelados valorarase: A Adecuación á metodoloxía das propostas do traballo. A profundidade do contido. O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas. O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. A presentación e a claridade da exposición.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non se realizan modificacións. Os materiais de traballo publicaranse no Moodle mediante arquivos dixitalizados.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías