Consolidar os coñecimentos prácticos e teóricos adquiridos no nivel anterior, engadindo instrumentos que lle permitan ao alumno construir enunciados algo máis complexos tanto no nivel escrito coma no oral.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificación dos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
No caso de as aulas se suspenderen, avisarase o alumnado das posíbeis mudanzas relativas ás metodoloxías docentes.
*Metodoloxías docentes que se modifican
No caso de as aulas se suspenderen, avisarase o alumnado das posíbeis mudanzas relativas ás metodoloxías docentes.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As titorías mantense no horario normal e realizaranse por correo electrónico ou por Teams, segundo as posibilidades do estudantado.
4. Modificacións na avaliación
-Actividades inciáis 20%. Exercicios en formato word que se entregarán por correo electrónico. Non se aceptarán outros formatos.
-Proba mixta 35%. Exame escrito: enviarase o exame por Moodle o día marcado para a proba.
-Proba oral 20%. Exame oral: enviaranse unha serie de preguntas por Moodle ás cales se terán que responder cunha gravación.
-Presentación oral 20%. Presentación que se enviará por correo electrónico a través dunha gravación.
-Sesión maxistral 5%. Asistencia e participación activa nas aulas. No caso de ter aulas por Teams, ou farase un control na plataforma ou, de non ser posíbel, asignarase o 5% a outra actividade.
*Observacións de avaliación:
Os prazos de entrega das actividades e dos exames comunicaranse a través de Moodle con antecedencia suficiente tanto na primeira como na segunda oportunidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías