Guía DocenteCurso Facultade de Informática |
Mestrado Universitario en Técnicas Estadísticas (Plan 2019) |
Asignaturas |
Introducción á Teoría de Xogos |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Introducción á Teoría de Xogos | Código | 614493016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro Segundo | Optativa | 5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Solución de problemas | B8 B10 C1 C3 C5 C7 C8 C9 C10 | A asistencia e participación nas sesións de solución de problemas valorarase ata con dez puntos. | 10 |
Proba obxectiva | A4 B10 | A proba obxectiva será un exame de problemas no que os alumnos poderán facer uso dos libros e apuntamentos que desexen. | 80 |
Sesión maxistral | A4 A9 A15 B6 C2 C4 C6 | A asistencia e participación nas sesións maxistrais valorarase ata con dez puntos. | 10 |
Observacións avaliación | |||
|