O obxectivo deste curso é presentar os principais modelos, conceptos e resultados da teoría de xogos, así como algunhas aplicacións da devandita teoría nas ciencias sociais, con especial énfase na economía.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá modificacións nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen.
Mantéñense todas as metodoloxías docentes.
*Metodoloxías docentes que se modifican.
Non haberá ningunha modificación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Usarase para consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Teams: Utilizarase para dar clases e para as titorías nos horarios habituais.
- Páxina web do máster: Utilizarase para proporcionar material aos alumnos.
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación. Observacións de avaliación:
Ningunha.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non haberá modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías