Nesta materia preténdese que os estudantes sen formación en programación adquiran as nocións básicas para a realización de programas. Usarase a linguaxe de programación Python e sobre el estudaranse os diferentes tipos de datos que podemos usar e as estruturas de control básicas que se utilizan para realizar un programa software.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se producirán cambios nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
Solución de problemas (computa na avaliación)
Estudo de casos
Manterase a realización síncrona de estas sesións a través de Teams, nas franxas horarias que teñen asignadas no calendario oficial. Estas sesións síncronas poderán combinarse con material dixitalizado (audiovisual, presentacións, apuntes, etc.). En todo caso, serán gravadas e postas a disposición do alumnado nas plataformas Moodle y/o Stream.
Proba obxectiva
Realizarase de maneira controlada ben na aula de docencia (exame clásico en papel ou con equipo informático) o ben a distancia usando ferramentas como Moodle (cuestionarios) e Teams (control).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non aplica
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A atención manterase nos horarios oficiais de titorías a través dos canles electrónicos oficiais (Teams, correo electrónico e foros Moodle)
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Non hai modificacións
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Facilitase o acceso a bibliografía recomendada no caso de non ser posible o acceso á biblioteca. O resto de material estará igualmente dispoñible.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías