Introdución aos modelos matemáticos e os métodos de simulación numérica usados no ámbito da Acústica e dos problemas de vibracións acústico-estruturais
Plan de continxencia
1. Modificacións dos contidos.
O contido non se modifica.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías de ensino que se manteñen
Todas as sesión manteranse no seu horario regular de xeito sincrónico usando o sistema de videoconferencia do grupo Microsoft Teams.
* Cambio de metodoloxías de ensino
As titorías presenciais e a atención personalizada presencial modificaranse e realizaranse de xeito asíncrono usando o "chat" da plataforma Microsoft Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes.
* Videoconferencia en Microsoft Teams: sesións expositivas de xeito síncrono
* Videoconferencia en Microsoft Teams: de forma síncrona mediante titorías individuais / de grupo
* Chat persoal por Microsoft Teams: titorías individuais ou de grupo de forma asíncrona
4. Modificacións na avaliación.
A avaliación non cambia.
* Comentarios de avaliación:
Tanto a primeira como a segunda oportunidade terán a mesma forma de avaliación. No caso de realizar a proba final de xeito non presencial, todas as preguntas serán respondidas por escrito (enviando unha foto ou copia dixitalizada dos cálculos feitos).
5. Modificacións da bibliografía ou webografía.
Non se modifican a bibliografía e os materiais de uso que estarán dispoñible en Microsoft Teams e moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías