Preténdese que o alumno coñeza as ferramentas de software máis empregadas en relación cos contidos estudados na asignatura de modelos, así como que sexa capaz de elaborar software propio.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: ningunha
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: todas
*Metodoloxías docentes que se modifican: ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Consulta de dúbidas por correo electrónico, sistema de videoconferencia do máster, TEAMS ou skype. A disposición del alumno, fixando cita co alumno en caso necesario.
4. Modificacións na avaliación
- Solución de problemas con Python (50%):Formularanse problemas de valoración financieira para que o alumno os resolva usando Python e entregue
- Solución de problemas con Excell (30%):Formularanse problemas de valoración financieira para que o alumno os resolva usando Excell e entregue
- Solución de problemas con Matlab(20%):Formularanse problemas de valoración financieira para que o alumno os resolva usando Matlab e entregue
*Observacións de avaliación: Os criteiros de avaliación da segunda convocataria son os mesmos que na primeira convocatoria.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías