Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Todas as metodoloxías docentes serán modificadas para adaptarlas á modalidade docente non presencial.
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión maxistral: Para a exposición dos contidos da materia, reemplázase a clase de teoría presencial na aula por videoconferencia (en directo, grabada e compartida cos estudiantes).
- Solución de problemas: Para a análise de casos prácticos relacionados cos contidos da materia, reemplázase a clase de laboratorio presencial na aula por resolución de preguntas por email e por videoconferencias co estudiante no horario oficial de prácticas de laboratorio (implementaranse tamén medidas de flexibilidade fora do horario oficial de prácticas de laboratorio se é necesario).
- Traballos tutelados: Para a preparación e exposición de traballos sobre contidos da materia, reemplázase a clase de laboratorio presencial na aula por resolución de preguntas por email e por videoconferencias co estudiante no horario oficial de prácticas de laboratorio (implementaranse tamén medidas de flexibilidade fora do horario oficial de prácticas de laboratorio se é necesario).
- Proba obxectiva: Reemplázase a proba obxectiva de avaliación dos contidos teóricos da materia por cuestionarios Moodle (modalidade asíncrona, secuencial).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Utilizaranse as ferramentas Email, Moodle, Microsoft Teams e Microsoft Stream coa temporalización indicada a continuación.
- Email: Medio principal de interacción cos estudiantes. Uso deste medio diariamente, e baixo demanda según as necesidades docentes ao longo do cuatrimestre.
- Moodle: Medio principal de compartición de materias docentes da asignatura (transparencias, enunciados das prácticas de laboratorio, grabacións das sesións maxistrais, ...), e de comunicación de novas durante o curso. Uso deste medio baixo demanda según as necesidades docentes ao longo do cuatrimestre.
- Microsoft Teams: Medio utilizado para realización de videoconferencias nas que se imparten os contidos teóricos da materia, para grabación de ditas videoconferencias, para a asistencia aos estudiantes durante a realización das prácticas, e para realización de titorías online. Disponibilidade nos horarios oficiais de prácticas e teoría. Tamén baixo demanda en función das necesidades dos estudiantes.
- Microsoft Stream: Medio utilizado para distribución das grabacións das videoconferencias realizadas con Microsoft Teams.
4. Modificacións na avaliación
- Realizarase a avaliación mediante as seguintes metodoloxías, cos pesos na cualificación e a descrición indicadas a continuación.
- Práctica 1: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas.
- Práctica 2: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas.
- Práctica 3: 0.5 puntos. Resolución de problemas por parellas.
- Práctica 4: 1 puntos. Resolución de problemas por parellas.
- Práctica 5: 1.5 puntos. Resolución de problemas por parellas.
- Práctica 6: 2 puntos. Resolución de problemas individualmente.
- Cuestionario 1: 2 puntos. Cuestionario tipo test sobre contidos expostos en sesións maxistrais.
- Cuestionario 2: 2 puntos. Cuestionario tipo test sobre contidos expostos en sesións maxistrais.
*Observacións de avaliación:
- Utilizarase un proceso de avaliación continua baseado na resolución de problemas por parellas, resolución de problemas individualmente, e cuestionarios Moodle (asíncronos, secuenciais) sobre os contidos da materia expostos en sesións maxistrais.
- Os estudiantes entregarán as prácticas mediante o registro da data/hora de entrega a través dun sistema de control de versións compartido co profesor.
- Teranse en conta as dificultades que o alumnado poida ter na realización das probas de avaliación, e implementaranse alternativas adaptadas ás circunstancias excepcionais que poidan xurdir.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se realizarán cambios na bibliografía recomendada.
|