Teaching GuideTerm Faculty of Sociology |
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Produtos Turísticos(plan 2016) |
Subjects |
New technologies applied to destinations and tourist products |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | New technologies applied to destinations and tourist products | Code | 615524005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Basic |
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT (). Planeta web 2.0 Inteligencia colectiva o medios fast food. www.planetaweb2.net Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es José R. Paramá (). Explicación general de la asignatura. Óscar Ramos (). Explicación Tema 1. Óscar Ramos (). Expliación Tema 2. José R. Paramá (). Explicación Tema 3. José R. Paramá (). Explicación Tema 4. |
|
|
Complementary | |
|
|