Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Subjects |
Editing |
Assessment |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Editing | Code | 616G02007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A3 A5 A7 A13 A28 B8 B12 B13 B14 C3 C7 C9 | Realización de diferentes prácticas | 40 |
Workshop | A13 A28 A37 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 | Traballos tutelados | 20 |
Mixed objective/subjective test | A3 A10 A13 A35 A37 B6 C1 C2 | Exame escrito da materia | 40 |
Assessment comments | |||
-A teoría supón o 40% da nota e a práctica un 60%. -Para superar a asignatura deben estar aprobadas as dúas partes (teoría e práctica). Para superar a parte práctica, deben estar aprobadas cada unha das prácticas feitas ao longo do curso. *Na presentación da materia darase máis información sobre a avaliación. |
|