Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016) |
Subjects |
Energy Assessment for Rehabilitation Projects |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Energy Assessment for Rehabilitation Projects | Code | 630567112 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
E04 - Aptitude ou capacidade para intervir no patrimonio edificado con valor histórico, aspecto que engloba a coordinación do seu estudo e a súa investigación documental, a elaboración de plans directores de conservación e a redacción e dirección da execución de proxectos de restauración e rehabilitación. | AJ4 AJ10 |
||
E09 - Aptitude ou capacidade para realizar auditorías e certificacións enerxéticas de edificios existentes, incluída a proposta de alternativas de mellora e optimización mediante a redacción de informes e proxectos técnicos. | AJ9 |
||
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e/ou a aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e as razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. CB10 - Que os estudantes manexen as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. | BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 |
||
Competencias del título: Transversales / Nucleares T01 - Capacidade de análise e síntese T02 - Capacidade de organización e planificación T03 - Comunicación oral e escrita T04 - Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo T05 - Capacidade para a xestión da información T06 - Resolución de problemas T07 - Toma de decisións T08 - Aprendizaxe autónoma T09 - Creatividade T11 - Visión espacial T14 - Sensibilidade estética | CJ1 CJ2 CJ3 CJ4 CJ5 CJ6 CJ7 CJ8 CJ9 CJ11 CJ14 |
|