Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Diplomado en Máquinas Navais |
Subjects |
Mecánica |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Mecánica | Code | 631111208 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | Yearly |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Mantener la navegabilidad del buque, a nivel operacional. Manter os sistemas de maquinaria naval, incluídos os sistemas de control, a nivel operacional. Utilizar as ferramentas apropiadas para as operacións de fabricación e reparación que soen efectuarse a bordo do buque, a nivel operacional. Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así coma representación e interpretación matemáticas de resultados obtidos experimentalmente. Redacción e interpretación de documentación técnica. | A4 A5 A12 A49 A50 A51 |
||
Resolver problemas de forma efectiva. Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo. Traballar de forma autónoma con iniciativa. Traballar de forma colaborativa. Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos en outras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. Capacidade de análise e síntese. Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. Organizar, planificar e resolver problemas. | B2 B3 B5 B6 B9 B13 B14 B15 B16 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C6 C7 C8 |
|