Tendo en conta que se trata dunha materia obrigatoria preténdese que o alumno adquira os coñecementos teóricos e prácticos necesarios e suficientes, conducentes á obtención do título académico que se pretende e que no exercicio da súa profesión poida resolver cantas cuestións se lle presenten na enxeñaría da condución e no mantemento das máquinas e instalacións, ben sexa por desgastes naturais, ben por averías xurdidas de diversa índole.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Se reduce o contido da materia eliminando a parte de operación. Se mantén a adquisición de competencias a través da lectura e comprensión información e por medio da resposta reflexiva a cuestións propostas.
2. Metodoloxías
* Metodoloxías docentes que se mantienen
Entrega de traballos escritos para resposta reflexiva a cuestións propostas.
* Metodoloxías docentes que se modifican
Non é posible completar a docencia interactiva nin práctica sobre os simuladores nin sequera usando videoconferencia por Microsoft Teams
As titorías realizáronse de forma telemática a través da plataforma Teams a petición do alumno.
Las prácticas se complementan con trabajos escritos sobre los que recae la adquisición de competencias y la evaluación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, Teams, Correo Eléctrónico, Whatsapp e Tutorias
4. Modificacines na avaliación
Traballos Tutelados e Proba ata o 100%
A través da plataforma Moodle indica o contido dos traballos a realizar e aporta a información para realizar. A calificación establécese (50% ao simulador Transas ERS (diésel) e 50% ao simulador Unitest SER (turbina de vapor)
* Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías