Coñecemento do alumno do comportamente do buque como flotador. ademaís das cuestions sobor a distribución da carga, estabilidade, consumo, etc. E decir: aplicación da xeometría e mecànica o estudio do movemento do buque en calqueira dos estados que aquel se poida atopar.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Sin modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se modifican.
- e-mail: usar para facer consultas. Solicitar encontros virtuais para tesolver dúbidas.
- Moodle: Dispón da materia subida tema a tema dos contidos da materia. Cada tema conta con un modulo especial con exercicios propostos, que serán correxidos vía
Teams. Tamén foros con actividades especificas para ser resolvidas por Teams podrán ser programados.
- Teams: seccións semanales co grupo total da clase para o avance dos contidos teóricos na franxa horaria que ten asignado a materia no horario de clases presenciales
para o presente curso será levado a cabo. De 1 a 2 seccións semanales a acordar, con grupos pequenos máximo de 9 alumns para o seguimento e apoio a dúbidas dos
exercicios prácticos así como da teoría, faránse. Esto permitirá facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades do aprendizaxe do alumnado para
desenvolver con exito a materia impartida.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Moodle - Teams - e/mail.
4. Modificacións na avaliación. Via telemática consta de unha evaluación final, con unha primeira proba de coñecementos teóricos, Test de 20 cuestións: non restan, cada unha ben respondida terá un valor de 0,1 de punto, así máxima puntuación nesta parte 2 puntos. A segunda proba será resolver 4 problemas, con un valor máximo aqui de 8 puntos.
*Observacións de avaliación: O alumno supera a matería cando o sumatorio nas dúas partes sea igual ou superior a 5 puntos
NOTA: Na segunda oportunidade (xullo) siguese o mesmo criterio.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías