A asigantura trata de dotar o alumno dunha base amplia en terminoloxía básica relacionada coas instalacions e operacions do buque así como dunha competencia comunicativa falada , escrita e lectora que lle permita desenrolar as súas funcions profesionais nun ambiente internacional, así como redactar correspondencia comercial e técnica utilizando términos comerciais así como abreviaturas e expresions propias do mundo marítimo no que desenrolará a súa actividade.
El curso incluirá diversos procedimientos recomendados por la OMI para la formación de marinos. Así mismo desarrollará las capacidades de los alumnos para la utilización del idioma a un nivel medio/alto con el empleo de terminología propia de Inglés Marítimo hasta alcanzar un nivel que les permita la comprensión y utilización de la lengua acorde con los requisitos del International Convention on Standards of Training, Certification and Watchkeeping for Seafarers (STCW 78/95)
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Solución de problemas: Proporanse unha serie de actividades que os alumnus terán que completar no seu tempo de autoaprendizaxe utilizando as TIC
Traballos tutelados: Ademais dos traballos propostos para a aprendizaxe colaborativa, proporanse outros, tutelados e de carácter individual naqueles temas que necesiten especial profundización.
Aprendizaxe colaborativa Relacionado cos temas da materia, requerirase aos alumnos a realización de actividades, ben en solitario, en parellas ou en pequenos grupos, sobre diversas temáticas. Estas actividades poranse en común en formato blog, beneficiándose todos os alumnos das informacións recabadas polos seus compañeros
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral Programaranse sexións maxistrais a través de TEAMS adaptándose os requerimentos dos estudantes e da materia.
Proba obxectiva A proba obxectiva consistirá nunha proba síncrona a través de FORMS sobre os contidos desenrolados na asignatura
Proba oral Proponse a realización dunha breve proba oral co fin de comprobar os avances do alumno con relación as súas destrezas oral e auditiva. Esta proba realizarase ben a través de TEAMS ou mediante a grabación dun video.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, TEAMS, e-mail: De forma síncrona durante o horario de clases e titorías. De forma asíncrona en horario lectivo
4. Modificacións na avaliación
Solución de problemas: (15) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Traballos tutelados (10) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Aprendizaxe colaborativa (15) Evaluarase a entrega das actividades propostas neste apartado
Proba oral (10) Realización dunha breve proba oral a través de TEAMS ou grabación de video
Proba obxectiva (50) Realización dun cuestionario síncrono telemático
*Observacións de avaliación:
Dado que non existen restriccións ni resultados mínimos para a superación da materia, e tendo en conta a previsible desigual participación do alumnado no seguemento da mesma, principalmente nas actividades de evaluación continua propostas, faise necesario establecer unha proba obxectiva que permita a todos os estudantes ser avaliados en igualdade de condicións para superar a materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan modificación. Todo o material necesario para a superación da asignatura está a disposición no Moodle, así como os enlaces as páxinas web de interés se as houbese.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías