Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A2 |
Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego de representación gráfica. |
A3 |
Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións. |
A4 |
Coñecer e construír as Proxeccións Cartográficas Perspectivas empregadas en Navegación, os seus antecedentes e uso. |
A5 |
Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A6 |
Localizar avarías sistematicamente nun equipo electrónico. |
A7 |
Ensamblar e realizar tarefas básicas de mantemento e reparación de equipos informáticos. Instalar e manexar sistemas operativos e aplicacións informáticas. Instalar e realizar as tarefas básicas de xestión de redes de ordenadores. |
A8 |
Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas. |
A9 |
Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente. |
A10 |
Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas. |
A11 |
Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo. |
A12 |
Navegar, con seguridade e respecto ao medioambente, en Buques Tanque. |
A13 |
Coñecer o funcionamento e alcance do seguro marítimo no ámbito nacional e internacional. |
A14 |
Planificar e dirixir unha travesía, determinar a situación por calquera medio de navegación, e dirixir a navegación. |
A15 |
Realizar unha garda de navegación segura. |
A16 |
Manter a seguridade da navegación utilizando o radar, a ARPA e os modernos sistemas de navegación para facilitar a toma de decisións. |
A17 |
Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias. |
A18 |
Responder a sinais de socorro no mar. |
A19 |
Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito. |
A20 |
Transmitir e recibir información mediante todo tipo de sinais. |
A21 |
Manobrar e gobernar o buque en todas as condicións. |
A22 |
Cargar, manipular e estibar do xeito axeitado as diferentes mercadorías transportables nun buque. |
A23 |
Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación. |
A24 |
Manter a navegabilidade do buque. |
A25 |
Operar os sistemas de Prevención, control e loita contraincendios a bordo. |
A26 |
Operar os dispositivos de salvamento. |
A27 |
Controlar o cumprimento das prescricións lexislativas. |
A28 |
Planificar e controlar a derrota meteo-oceanográfica. |
A29 |
Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia. |
A30 |
Utilizar os telemandos das instalacións de propulsión e dos sistemas e servizos de maquinaria. |
A31 |
Transporte de cargas perigosas. |
A32 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos. |
A33 |
Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo. |
A34 |
Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade. |
A35 |
Organizar e dirixir a tripulación. |
A36 |
Organizar, administrar e prestar os coidados médicos a bordo. |
A37 |
Usar correctamente os diferentes aparatos de navegación e radiocomunicacións. |
A38 |
Ser capaz de identificar, analizar e aplicar os coñecementos adquiridos nas distintas materias do Grao, a unha situación determinada formulando a solución técnica máis axeitada dende o punto de vista económico, ambiental e de seguridade. |
A39 |
Ser capaz de inspeccionar y elaborar informes sobre defectos y daños a los espacios de carga, escotillas y tanques de lastre. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de xeito efectivo. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaboradora. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 |
Aprender en ámbitos de teleformación. |
B9 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Versatilidade. |
B11 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B13 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B14 |
Capacidade de análise e síntese. |
B15 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B16 |
Organizar, planificar e resolver problemas. |
B22 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C12 |
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |