O obxectivo fundamental desta materia é dar ao estudante unha presentación clara e lóxica dos conceptos básicos e dos principios da Física, e fortalecer a comprensión de devanditos conceptos e principios a través dunha ampla gama de interesantes aplicacións ao mundo real. Para alcanzar dun modo completo este obxectivo, o alumno deberá ter xa adquirida a súa formación na materia impartida en Física Aplicada I.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
En esencia, os contidos non se modifican.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As metodoloxías empregadas durante a docencia presencial mantéñense, aínda que adaptadas ás características da docencia non presencial (véxase apartado seguinte).
*Metodoloxías docentes que se modifican
As clases maxistrais son en formato de audioconferencia vía Teams. O alumno recibe previamente os contidos en formato .pdf a través de Moodle.
Nas clases de problemas, o alumno conta xa coa solución dos mesmos, enviada a través de Moodle, para facilitar a toma de notas durante a corrección conxunta por Teams.
En calquera caso, as audioconferencias son abertas de xeito que os alumnos poden facer as preguntas que desexen en medio das mesmas. As sesións por Teams grávanse, quedando á disposición dos alumnos para repaso, ou por se non puideron asistir de forma síncrona
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico (dúbidas curtas), Foro de Moodle (dúbidas curtas), Teams (tutorías e revisión de exames). Os dous primeiros consultaránse regularmente de luns a venres e excepcionalmente en fin de semana. A atención vía Teams requerirá de previa cita acordada por correo electrónico / Moodle.
4. Modificacións na avaliación
No caso de que a presencialidade non fose posible, seguiranse as recomendación da UDC do final do curso 2019/20. Polo tanto, a evaluación repartiráse do seguinte xeito:
a) 60% evaluación continua
Consistirá na realización dun traballo novedoso que implique a participación activa do alumnado e que poida substituir ás competencias que se obteñen nas prácticas. Ademáis, faránse pequenas probas (exercicios, cuestionarios, etc. vía Moodle) e/ou propondranse resolucións de problemas a modo de tarefa de Moodle.
b) 40% proba síncrona
Na data oficial adxudicada para exame faráse unha proba vía Moodle e controlada por Teams. Consistirá en responder a preguntas cortas e/ou cuestionarios e en entregar un ou máis pequenos exercicios resoltos en tempo real.
*Observacións de avaliación:
O reparto exacto da puntuación acordarase cos alumnos segundo o momento do curso no que teña que aplicarse o plan de continxencia. En todo caso, o alumno deberá acadar un 2 sobre 4 na proba síncrona para poder aprobar a materia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican. En todo caso a profesora tratará de enviar aos alumnos material complementario, se fose necesario.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías