La asignatura es una materia troncal anual que se ocupa de dotar al futuro maestro de las herramientas necesarias para facilitar el acceso al curriculum y a la comunicación al alumno con necesidades educativas especiales sin habla o con trastorno severo del habla por discapacidades congénitas. El uso de sistemas de comunicación aumentativa y alternativa basadas en símbolos gráficos –SPC, BLISS, PIC, OT. etc., signos manuales, y del uso de opciones de alta y baja tecnología de apoyo a la comunicación junto con programas especiales para la comunicación y la escritura serán las herramientas básicas para la integración del alumno con las dificultades comunicativas.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías