Neste curso preténdese que o estudante coñeza os diferentes procedementos tecnolóxicos deseñados desde as Tecnoloxías da Información e as Comunicacións para facilitar a aprendizaxe de la lecto-escritura, tratar as dificultades de aprendizaxe neste dominio e mellorar a nosa capacidade tecnolóxica para investigar os procesos que interveñen na comprensión lectora
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non é necesaria
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas, Portafolio, Estudo de casos.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
As sesións maxistrais presenciais serán substituidas por sesións equivalentes en TEAMS que serán gravadas para a súa consulta offline.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
A través de TEAMS no equipo da materia, por email ou por teléfono
4. Modificacións na avaliación:
Non son necesarias
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non son necesarias.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías