Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura
Código
652438021
Titulación
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia ten como obxectivo afondar en:
1- a identificación das dificultades na aprendizaxe da escritura.
2- o deseño, adaptación e aplicación de técnicas de avaliación e intervención psicoeducativa nas dificultades na aprendizaxe da escritura.
Plan de continxencia
1. Cambios de contido
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
* metodoloxías de ensino que se manteñen
• actividades iniciais
• estudo de casos
• lecturas
• obras tutoradas
• proba mixta
* metodoloxías de ensino que se modifican
• obradoiro (non terá lugar)
• proxecto de investigación (non se fará)
3. Mecanismos de atención personalizada aos alumnos
-e-mail: según as horas estables para a tutoración, onde consulten, resolven dobles ou soliciten reunión a través de equipos.
-moodle: de acordo coa necesidade dos estudantes
-teams: unha sesión semanal no marco tempo que se asigna á materia
4. Modificacións na avaliación
Non se farán cambios
* observacións de avaliación:
Mantéñense os mesmos que aparecen na guía docente, agás todo o que se refire a asistencia e clases presenciais que son substituídas por clases virtuais en caso de confinamiento de la población.
5. Modificacións da bibliografía ou Webgrafía
Non se farán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías