Utilizar e aplicar dispositivos e programas informáticos específicos para a intervención en persoas con patoloxías da linguaxe |
AP5
|
BP3
|
CP6
|
Identificar as fontes de información de aplicacións gratuitas e comerciales para resolver posibles problemas de comunicación |
|
BP1 BP4
|
|
· Conocer e aplicar os principais modelos e técnicas de intervención nos TEA, con especial referencia ao ámbito da linguaxe e a comunicación.
|
AP8
|
|
CP6
|
XERAIS DA MATERIA
Poden informar sobre os principios xenerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación.
Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento.
Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención.
Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial.
Son capaces de realizar unha intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe os trastornos específicos da linguaxe escrita; as dificultades de lectura; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo y as inhibicións da linguaxe.
Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación.
Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións.
|
AP4 AP5
|
BP2 BP4
|
CP7 CP8
|