Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
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Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación dos Procesos Cognitivo-Lingüísticos Implicados na Aprendizaxe Lecto-escritor | Código | 652498049 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
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Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Os estudiantes saberán aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados na avaliación da linguaxe oral.. |
A3 | Os alumnos/as saberán realizar a avaliación das dificultades de lectura e de trastornos específicos da linguaxe escrita. |
A4 | Os estudiantes coñecerán as características diferenciales da intervención na linguaxe e na comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. |
A5 | Os alumnos/as saberán realizar unha intervención nos trastornos específicos da linguaxe oral, tales como as disartrias, alteracións da linguaxe no envellecemento e trastornos dexenerativos, as alteracións da linguaxe en enfermedades mentais, trastornos do espectro autista, etc. |
A6 | Saberán realizar unha intervención nas dificultades de lectura e dos trastornos específicos da linguaxe escrita. |
A7 | Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico da avaluación na área da linguaxe e da comunicación. |
A8 | Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico en intervención na área da linguaxe e comunicación. |
B1 | Os alumnos/as saberán acceder, seleccionar e xestionar as fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B3 | Os estudiantes poderán comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 | Os estudiantes serán capaces de tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
C1 | Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
C2 | Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
C3 | Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir deuna información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
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