Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva
Código
652498050
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Bao Fente, María Concepción
Correo electrónico
maria.bao@udc.es
Profesorado
Bao Fente, María Concepción
Correo electrónico
maria.bao@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia analiza desde unha perspectiva teórica e práctica as particularidades do proceso lector nas persoas con xordeira. A docencia é compartida entre as universidades participantes no mestrado.
Plan de continxencia
DOCENCIA VIRTUAL POR TEAMS SINCRÓNICA
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteñense todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía. As metodoloxías se desenvolverán de xeito virtual. Con apoio de studium
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams e correo electrónico en horario de titorías.
4. Modificacións na avaliación
Non hai ningunha modificación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No hai ningunha modificación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías