Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Motivation in educational contexts |
Contents |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Motivation in educational contexts | Code | 652511203 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. A MOTIVACIÓN NO PROCESO DE ENSINO-APRENDIZAXE: ASPECTOS XERAIS 2. VARIABLES PERSONAIS DO ALUMNO: O QUE MOVE AO INDIVIDUO A ACTUAR E ESFORZARSE 3. VARIABLES CONTEXTUAIS 4. PRINCIPAIS LIÑAS DE INVESTIGACIÓN, MEDICIÓN E INTERVENCIÓN NO CAMPO MOTIVACIONAL |
1.1. Cognición e Mortivación 1.2. A motivación para comprometerse no estudo. ¿de qué depende a motivación do estudante? 2.1. O compoñente motivacional de Expectativa. 2.2. O compoñente motivacional de Valor. 2.3. O compoñente Afectivo: o papel das emocións no compromiso do estudante 3.1. Qué se ensina e cómo se ensina? 3.2. Factores socioculturais e familiares 4.1. Perfiles Motivacionais 4.2. Tareas (deberes) escolares |
|