Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
4.5
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Composición Didácticas Específicas Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Chao Fernandez, Rocio
Correo electrónico
rocio.chao@udc.es
Profesorado
Calviño Santos, Guillermo Francisco
Chao Fernandez, Rocio
Couto Cantero, Pilar
Correo electrónico
guillermo.calvino@udc.es
rocio.chao@udc.es
pilar.couto@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia está deseñada para explorar contextos que permitan abordar a interdisciplinariedade entre as áreas de didáctica da expresión musical, da expresión artística, da expresión corporal, didáctica do ensino e da aprendizaxe da lingua e da literatura, e didáctica das ciencias experimentais. Prestarase especial atención á inclusión da perspectiva de xénero e á educación para a sustentabilidade, así como á preservación da diversidade lingüística e cultural.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteránse todas as metodoloxías, desenvolvéndose a través do Teams.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non é preciso modificar ninguna metodoloxía.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
En caso de situacións de alarma, atenderase ao alumnado en horario de titorías, e noutros horarios, tanto a través do correo electrónico como da plataforma TEAMS
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
Non hai modifiacións, xa que está prevista unha avaliación continua. A correspondente presentación do traballo final farase de forma virtual.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías